Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Torsdag den 17 December - Grabbarnas 2-veckors dag!

Av Linda - 18 december 2009 19:31

Dagen till ära tog personalen och gjorde fotavtryck på båda killarna i gips!

För övrigt har det inte hänt så mycket , killarna går upp bra i vikt och de är nu uppe i fulla matmängder relaterat till sin vikt och de klarar av maten bra.

För egen del så är det först nu som jag kan känna att jag landat någorlunda kring allt som hänt de två sista veckorna. Det har ju liksom varit så mycket som inträffat under kort tid så man har inte ens hunnit med att reflektera och ta in att man faktiskt fött två små barn , att dom efterlängtade små liven äntligen är hos oss nu och att det är dessa små grabbar som inom några veckor ska få flytta hem till oss så vi kan känna oss som en hel stor/större familj igen.


  


 
 
Yvonne

Yvonne

18 december 2009 21:56

Har nu läst igenom din blogg och blev så lycklig när jag såg era små pojkar! Två ljuvliga killar!
Jag vill gratulera av hela mitt hjärta!
Va härligt att höra att ni ser Texas som den fina lille kille han är och inte som en diagnos!
Jag tycker att dom är underbara båda två och jag förstår att ni är lyckliga! Jättefina bilder!
Återkommer gärna hit för att följa eran familj! =)

Mvh Yvonne.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 3 november 2010 10:53

Längesen jag skrev..men det har ju sina naturliga förklaringar. Livet som mamma till fyra juveler måste ju få ta sin tid , men nu tänkte jag försöka mig på en liten nystart. Lovar inga kontinuerliga uppdateringar utan mer lite tankar , reflektioner...

Av Linda - 24 april 2010 20:05

Har haft en underbart skön dag tillsammans med alla 4 juveler ute i solen på Norra Berget i Sundsvall. Ett extra plus för lekparken som till viss del är handikappanpassad , en sån där stor "kompisgunga" har dom bla och bra hårt underlag ända fram t...

Av Linda - 24 april 2010 12:09


Hej allihopa! Längesen nu.. Men nu känner jag bestämt att det är dax för en nystart här på bloggen. Från och med nu så ska jag försöka slänga in några rader och nån bild då o då så ni som vill kan få er en glimt om vad som händer här på vår ...

Av Linda - 23 februari 2010 22:23

Hej o hå... Jaaa...vart ska man börja?... Drar den korta varianten och kan bara meddela att det blev inläggning för Melina i lördags då hon kräkts sen i tisdags (för en vecka sedan). Efter uppvätskning via dropp så piggnade hon på sig ganska...

Av Linda - 18 februari 2010 14:59

Åh vad glad jag blev idag när det låg ett paket i brevlådan   ! Jättefina små bruna stickade (favvofärg) koftor till smågrabbarna från farmor..Tusen TACK för dom!!! Piggade upp lite extra just idag då Melina tyvärr inte är så pigg , hon har varit...

Presentation


Mor till 4..snart 5!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards