Alla inlägg den 20 december 2009

Av Linda - 20 december 2009 23:55

Idag kom Fredrik och Douglas in en sväng för att avlösa mig ett par timmar så jag kunde bege mig ut i julvimlet och inhandla de sista klapparna.

Gissa om det var skönt att komma utanför sjukhusets väggar ett par timmar , gjorde absolut ingenting att det var snökaos ute på vägarna och fullt av julstressade människor i butikerna - jag bara njöt av att gå o strosa o shoppa dessa timmar!

Kunde ju inte låta bli att inhandla lite nya fina kläder till småpojkarna också , bla likadana brun-mönstrade bodysar från Polarn & Pyret i stl 50. Än så länge ligger dom ju på värmemadrass i sin säng på sjukhuset och då behöver dom inga kläder men förmodligen dröjer det inte så länge innan de flyttas över till vanlig madrass och då äntligen kan man få börja klä på dom små darlingarna lite söta kläder.

Nu är alla klappar färdigköpta , bara inslagningen kvar - PUST!

Kramar från oss till ER alla!

  

"Den här" (Texas) är sötast tycker Douglas..   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mor till 4..snart 5!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards