Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

God fortsättning!

Av Linda - 1 januari 2010 22:19

Vill önska er alla en riktigt God fortsättning på nya året - Må alla Få ett riktigt härligt år 2010!

 

Nyårskvällen tillbringade vi hela familjen hemma!

Japp, grabbarnas doktor tyckte att nyåret skulle firas hemma tillsammans med hela familjen. Väldigt bra tänkt av doktorn tyckte vi alla!

Christian och Anna lagade god nyårsmiddag åt oss, efter maten tog vi oss ut och smällde av nyårsraketerna med storbarnen, smågrabbarna fick stanna inne, väl nerbäddade I sin fina ombonade tvillingvagn.

Premiärnatten hemma gick bra.Texas har tyvärr dragit på sig en liten förkylning sa han låg mest och knölade och snörvlade sig igenom natten, men det tog han igen efter dan (idag) genom att SOVA SOVA SOVA!

Theo däremot sov som en riktig liten prins mellan matmålen. Var 3: e timme väcker vi dom för matning nämligen. Maten går bättre och bättre och tro `t eller ej men nu verkar det som att även Texas snart slipper sin sond, sen nyårsaftons morgon kl 08,00 har han ätit SAMTLIGA mat mål på flaska, vi har inte behövt använda sonden alls - duktig kille vi har va!? 

 

Ringde in till avdelningen idag för att kolla när tyckte vi skulle vara tillbaka ... Fick glädjande besked om att doktorn tyckte vi kunde stanna hemma ytterligare en natt eftersom allt gått så bra!

Så även inatt sover vi hemma som en HEL familj!

 

Nu sover samtliga barn här hemma, snart ska två av dom väckas för matning, bäst att förbereda sig för en stund i tv-soffan ... lutar åt att det blir till filmen "Flickan som lekte med elden".

 

Kram på er alla och som sagt - God fortsättning!

 

  

Anna forbereder efterrätten:)

 

  

Redo för Att spana in årets nyårsfyrverkerier

 

  

GOTT NYTT ÅR!

 

  

Grabbarna har fått en varsin fin namnplåt till vagnen

 

  

Myspojkarna i vagnen

 

  

Douglas har tappat sin första tand!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
TuvaLiten

TuvaLiten

2 januari 2010 15:37

Åh vad härligt att ni fick fira in det nya året tillsammans, hela familjen! Önskar er ert gott nytt 2010.

Kram från Carola (från Aff 10-01)

http://tuvaliten-enflockungarochensymaskin.blogspo

 
Ingen bild

Marie Öberg

5 januari 2010 23:01

Vad härligt att läsa att allt verkar gå åt rätt håll och att ni fick fira in det nya året som en hel familj.
Många kramar!

 
Ingen bild

Sara E

6 januari 2010 22:00

God fortsättning till er oxå! Skönt att ni får vara hemma litegranna, och att det går bra.
Var det lika spännande för Douglas att tappa första tanden som för Wilma tro?...hon tappade sin första i gårkväll. Hon har vart helt stollig sedan dess....bara väntar tills hon får komma på dagis o visa "gluggen" och berätta att hon tappat första tanden. Det behövs inte så mycket =)
Ha det så bra nu, så hoppas vi på att få se de små underverken framöver. Kramis

 
Lena

Lena

9 januari 2010 14:36

Hejsan

Läste på allt om föräldrar och hittade då hit.
Jag heter Lena och har också tvillingar där en har DS och mina är tjejer som heter Linnéa och Agnes och de fyller 7 år i mars.

Jag bloggar också så det är bara att hoppa in och läsa och det är massor av sidor nu som jag skrivit under några år.

Vårdbidrag fick vi hjälp med av vår kurator på hab och vi fick från 6 mån till 1 år hälft vårdbidrag och från 1 år till 7 år helt så vi ska alltså nu söka nytt vårdbidrag.

Mina tjejer är också för tidigt födda och kom i vecka 29+3 och vi var på neo i 10 veckor.

Bilder och lite filmer finns att se på bloggen.

Hör av dig i min blogg och jag lägger inte ut i bloggen om du inte vill (alltså jag läser alla kommentarer innan jag lägger ut dem).

Nu ska jag läsa din blogg och titta på dina fina killar.

/Lena

http://tjejernatva.blogspot.com

 
Nikki

Nikki

10 januari 2010 17:49

Hej!

Minns du mig? Vi har pratat någon gång på AFF jag har en dotter Emma som har DS född oktober 99 också har jag Lucas född 02 och Noah född 06. Grattis till dina fina små tvillingkillar!

http://nikki73.blogspot.com

 
Ingen bild

L & F

11 januari 2010 16:56

Heeeeej! Grattis till era små sötnosar! Tro om vi blev snopna när vi googlade runt o hittade din sida...med FLER BARN! Så himla kul!! Och var har du tagit vägen? Hur mycket vikt har du tappat? Jag är alldeles förbluffad! Snälla hälsa Melina från "assistent-linda" o Felicia! Vi håller hus i Stockholm nu för tiden. Lite komiskt att vi "bytt orter" med varandra. :-) Många varma kramar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 3 november 2010 10:53

Längesen jag skrev..men det har ju sina naturliga förklaringar. Livet som mamma till fyra juveler måste ju få ta sin tid , men nu tänkte jag försöka mig på en liten nystart. Lovar inga kontinuerliga uppdateringar utan mer lite tankar , reflektioner...

Av Linda - 24 april 2010 20:05

Har haft en underbart skön dag tillsammans med alla 4 juveler ute i solen på Norra Berget i Sundsvall. Ett extra plus för lekparken som till viss del är handikappanpassad , en sån där stor "kompisgunga" har dom bla och bra hårt underlag ända fram t...

Av Linda - 24 april 2010 12:09


Hej allihopa! Längesen nu.. Men nu känner jag bestämt att det är dax för en nystart här på bloggen. Från och med nu så ska jag försöka slänga in några rader och nån bild då o då så ni som vill kan få er en glimt om vad som händer här på vår ...

Av Linda - 23 februari 2010 22:23

Hej o hå... Jaaa...vart ska man börja?... Drar den korta varianten och kan bara meddela att det blev inläggning för Melina i lördags då hon kräkts sen i tisdags (för en vecka sedan). Efter uppvätskning via dropp så piggnade hon på sig ganska...

Av Linda - 18 februari 2010 14:59

Åh vad glad jag blev idag när det låg ett paket i brevlådan   ! Jättefina små bruna stickade (favvofärg) koftor till smågrabbarna från farmor..Tusen TACK för dom!!! Piggade upp lite extra just idag då Melina tyvärr inte är så pigg , hon har varit...

Presentation


Mor till 4..snart 5!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards